 |
|
Lihtne logistika 28.05; Telefonisuhtlus ja netikett 3.06
19.05.2008
LIHTNE LOGISTIKA - ABC veokorraldajatele
28. mai (registreerun)
See on kursus praktikutelt praktikutele.
Koolitusel käitleme esmaseid nõudeid veokorraldajatele, tutvustame veondusalaseid dokumente, anname praktilisi näpunäiteid igapäevatööks.
Sihtgrupp: kõik, kes on huvitatud kutseoskuste omandamisest
ja parandamisest vedude ja logistika korraldamisel.
Teemad:
* Logistikavaldkonna töötaja üldised ametioskused
- Kuidas suhtuda klienti kui veoteenuse tellijasse
* Autotranspordi eelised ja puudused võrreldes teiste transpordiliikidega
- Ekspedeerimislepingud koos nendega kaasnevate kohustustega
* Tellimuse koostamiseks ja veo edukaks organiseerimiseks vajaminev informatsioon
- Erivedude organiseerimine
- Koostöö autojuhiga ( riskide maandamine )
- TIR konventsioon
* Kliendiga maksetingimuste kokkuleppimine ( riskide maandamine )
- Lubatud keelud ja piirangud kauba vabale liikumisele
- Transpordi ja logistika arengutrendid
*Riskid ja vastutus veonduses, CMR konventsioon
Lektorid: Maret Vares, Tiina Kalda
Toimumiskoht: Hotell Dzingel (Männiku tee 89, Tallinn)
Kestus: 8 akadeemilist tundi
Hind: 2200.- + km 18% (katab koolituse, jaotusmaterjalid, kohvipausid, lõuna)
NB! Hinnasoodustused: 2 osalejat ühest ettevõttest või läbi kodulehe registreerudes -5%, 3 ja enam osalejat -10%. Kahe soodustuse korral on kogusoodustus -10%.
Kontakt ja registreerimine:
telefonil: 655 6138
e-mailil: koolitus@rainstuudio.ee
www.rainstuudio.ee
______________________________________________________________________________
TELEFONISUHTLUS JA “NETIKETT”
3. juuni (registreerun)
Praktiline intensiivkoolitus, kus huvitavad loenguteemad vahelduvad rollimängude ja harjutustega. Senised osalejad on kursusega väga rahule jäänud.
Kursuse sihtgrupiks on eelkõige juhiabid, sekretärid, infotelefonide klienditeenindajad, aga ka kõik teised, kes soovivad omandada meisterlikkust telefoni- ja internetisuhtluses.
Kursusel:
Õpite, kuidas korrektselt ja mõjuvalt meilitsi suhelda
Omandate telefonisuhtluse “kuldreeglid”
Õpite pöörama tähelepanu oma häälekasutusele telefonis
Oskate märgata ja juhtida oma kehakeelt ning sõnakasutust telefonisuhtlusel
Teemad:
Netiketi mõiste ja olemus
E-post ja elektronkiri
Kuidas kirjutada end nähtavaks?
Probleemid meilitsi suhtlemisel
Anonüümsus ja konfidentsiaalsus
Telefonisuhtluse spetsiifika
Maine kujundamine telefonitsi
Telefonisuhtluse 5 rusikareeglit
Hääl ja kõnemaneer, kehakeele kasutamine telefonisuhtluses
Erinevad telefonisuhtluse situatsioonid
• kõnedele vastamine
• valeühendus
• kõne katkemine
• ärritunud helistajad
• kõne ühepoolne lõpetamine
• millal ei sobi helistada
• isiklikud kõned ametitelefonilt
• kui ei saadud nimest aru
Põhilised vead telefonisuhtluses
Mida on oluline meeles pidada?
Roll kui kaitse. Rollikasutus vahendatud suhtlemisel
Lektor ja treener: Marju Käärst, dipl. psühholoog, juhtimiskonsultant
Toimumiskoht: Hotell Dzingel (Männiku tee 89, Tallinn)
Kestus: 8 akadeemilist tundi
Hind: 2200.- + käibemaks 18% (katab koolituse, jaotusmaterjalid, kohvipausid, lõuna)
NB! 2 osalejat ühest ettevõttes või läbi kodulehe registreerudes -5%, 3 osalejat ühest ettevõttest -10%.
Kontakt ja registreerimine:
telefonil: 655 6138
e-mailil: koolitus@rainstuudio.ee
www.rainstuudio.ee |
|
 |
|
|
|