OTSING
  K-rautakesko tõi turule oma kaubamärgiga sisustustoodete sarja
18.03.2008


Eesti juhtiv ehituskaupade jaemüüja K-rautakesko tõi Eestis turule sisustustoodete sarja „Cello“, olles esimene Eesti ehituskaupluste kett, mis juurutas nn. private label oma brändi.
Cello tooteid müüakse kõigis Rautakesko kontserni kauplustes. Brändi alla on koondatud seina- ja põrandakatted, plaadid, liistud uksed, valgustid, liistud, vannitoad ja saunad, aiakaubad.

Cello toodete kvaliteedi ja vastupidavuse tagamiseks on need ostetud ala parimatelt tarnijatelt. „Püsivalt soodne hinnatase tagab väga hea hinna-kvaliteedi suhte. Hõlbustame kliendi valikuid koondades kokkusobivad tooted nelja stiilisuuna alla – Modern, Country, Funky, Classic. Nii on lihtne erinevatest toodetest soovitud tervik kokku panna,“ lausus K-rautakesko turundusjuht Annika Oja.

K-rautakesko avas ka Cello tooteid tutvustava veebilehekülje www.cello-info.com, kus klientidel on esmakordselt Eestis ka reaalne võimalus tooteid interaktiivselt omavahel kokku sobitada – seinu tapetseerida ja värvida, valida põrandakatteid ja valgusteid.

Soome kaubandus- ja logistikakontserni Kesko kuuluv Rautakesko AS on Eesti juhtiv ehitus- ja sisustuskaupade müüja. Ettevõttel on Eestis kokku 5 K-rautakesko kaubamärgi all tegutsevat kauplust Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Rautakesko AS annab hetkel Eestis tööd ligi 450 inimesele.

K-rautakesko sai Faktum & Ariko uuringu ”Ehitus-remont-kinnisvara 2007” järgi Eesti ehituskaupade jaemüüjate seas klientidelt kõrgeima hinnangu kõigis teenindust puudutavates kategooriates, milleks on teenindajate abivalmidus, teeninduse kiirus, kaupade leidmise lihtsus ning kaupluse üldine välimus.


Aripaev.ee
www.ap3.ee/Default2.aspx?Article
 
Ehitus.ee artiklid
Kõik vanemad uudised leiad arhiivist
Login
Kasutaja:
Parool:
Registreeru
Unustasid parooli?


Soovitame
Põrand oma ala proffidelt!
ELUS PEAB VÄRVI OLEMA
Kõik õigused kaitstud 2007 – 2024, ehitus.ee  |  Turismiweb.ee  |  Sisustusweb.ee
e-mail: info@ehitus.ee / tel. 6 818 880